piątek, 23 listopada 2012

Ty też uważasz, że...


...coś tu jest nie tak?






1 komentarz:

  1. przypominają mi sie gify z wczoraj
    Key: Taemin czasem zamyka sie w pokoju(biurze? nie wiem) menadżera i długo nie wychodzi
    Minho: zabiera ze sobą laptop i komórkę
    (goście z jakiegoś zespołu, nie pamiętam już): maybe he's watching porn
    Tae: ...I'M JUST SLEEPING (lol genius, z telefonem i laptopem, na bank XD ogląda na lapie i jeszcze robi filmiki na telefonie, mały zboczeniec!!!!!)
    a jeszcze do Keya pokazywał "ćśśśśś" to sorry XD UMMA KNOWS HER CHILD hahaha

    OdpowiedzUsuń